ПрАТ "Ніжинська меблева фабрика"

Код за ЄДРПОУ: 05516240
Телефон: (04631) 4-14-67, 4-25-62, (050) 133-75-00
e-mail: stock@nizhyn-meb.pat.ua; sstrilko@icloud.com
Юридична адреса: вул. Липіврізька, буд. 53, м. Ніжин, Чернігівська обл., 16600
 
Дата розміщення: 16.04.2020

Річний звіт за 2019 рік

XI Звіт керівництва (звіт про управління)

Вірогідні перспективи подальшого розвитку емітента Основним завданням в діяльності Приватного акціонерного товариства «Ніжинська меблева фабрика» вважати вихід зі стану збитковості та забезпечення безперебійної діяльності Товариства в цілому.
Інформація про розвиток емітента На виконання основного завдання – основними напрямками діяльності Приватного акціонерного товариства «Ніжинська меблева фабрика» вважати: 1) впровадження та налагодження нових підходів в управлінні Товариства; 2) здійснення контролю та розвитку Товариства; 3) налагодженні нових ділових контактів; 4) підписання нових довгострокових договорів з діючими та новими партнерами Товариства; 5) здійснення заходів на поліпшення стану існуючої нерухомості, контроль за станом приміщень, будівель, обладнання; 6) здійсненні заходів щодо збільшення кількісного та якісного складу орендарів; 7) створення постійно діючої системи професійного вдосконалення в Товаристві(навчання, обмін досвідом тощо).
Інформація про укладення деривативів або вчинення правочинів щодо похідних цінних паперів емітентом, якщо це впливає на оцінку його активів, зобов'язань, фінансового стану і доходів або витрат емітента Немає
Зокрема інформація про завдання та політику емітента щодо управління фінансовими ризиками, у тому числі політику щодо страхування кожного основного виду прогнозованої операції, для якої використовуються операції хеджування Немає
Зокрема інформація про схильність емітента до цінових ризиків, кредитного ризику, ризику ліквідності та/або ризику грошових потоків Спеціального документу, яким би описувалися характеристики систем внутрішнього контролю та управління ризиками в Товаристві не створено та не затверджено. Спеціального документу, яким би описувалися характеристики систем внутрішнього контролю та управління ризиками в Товаристві не створено та не затверджено. Проте при здійсненні внутрішнього контролю використовуються різні методи, вони включають в себе такі елементи,як: 1) бухгалтерський фінансовий облік (інвентаризація і документація, рахунки і подвійний запис); 2) бухгалтерський управлінський облік (розподіл обов'язків,нормування витрат); 3) аудит, контроль, ревізія (перевірка документів, перевірка достовірності арифметичних розрахунків, перевірка дотримання правил обліку окремих господарських операцій, інвентаризація, усне опитування персоналу, підтвердження і простежування). Всі перераховані вище методи становлять єдину систему і використовуються в цілях управління підприємством. Метою управління ризиками є їхня мінімізація або мінімізація їхніх наслідків. Наражання на фінансові ризики виникає в процесі звичайної діяльності Товариства. Основні фінансові інструменти підприємства, які несуть в собі фінансові ризики, включають грошові кошти, дебіторську заборгованість, кредиторську заборгованість, та піддаються наступним фінансовим ризикам: • ринковий ризик:зміни на ринку можуть істотно вплинути на активи/зобов'язання. Ринковий ризик складається з ризику процентної ставки і цінового ризику; • ризик втрати ліквідності: Товариством може не виконати своїх зобов’язань з причини недостатності (дефіциту) обігових коштів; тож за певних несприятливих обставин, може бути змушене продати свої активи за більш низькою ціною, ніж їхня справедлива вартість, з метою погашення зобов'язань; • кредитний ризик: Товариство може зазнати збитків у разі невиконання фінансових зобов’язань контрагентами(дебіторами). Ринковий ризик Всі фінансові інструменти схильні до ринкового ризику - ризику того, що майбутні ринкові умови можуть знецінити інструмент. Ціновим ризиком є ризик того, що вартість фінансового інструмента буде змінюватися внаслідок змін ринкових цін. Ці зміни можуть бути викликані факторами, характерними для окремого інструменту або факторами, які впливають на всі інструменти ринку. Процентних фінансових зобов’язань немає. Підприємство не піддається ризику коливання процентних ставок, оскільки не має кредитів. Ризик втрати ліквідності Вартість чистих активів менша за розмір статутного капіталу, і не відповідає вимогам статті 155 ЦКУ. Кредитний ризик Підприємство схильне до кредитного ризику, який виражається як ризик того, що контрагент - дебітор не буде здатний в повному обсязі і в певний час погасити свої зобов'язання. Кредитний ризик регулярно контролюється. У правління кредитним ризиком здійснюється, в основному, за допомогою аналізу здатності контрагента сплатити заборгованість. Підприємство укладає угоди виключно з відомими та фінансово стабільними сторонами. Кредитний ризик стосується дебіторської заборгованості. Дебіторська заборгованість регулярно перевіряється на існування ознак знецінення, створюються резерви під знецінення за необхідності. Крім зазначених вище, суттєвий вплив на діяльність Товариства можуть мати такі зовнішні ризики,як: – нестабільність, суперечливість законодавства; – непередбачені дії державних органів; – нестабільність економічної (фінансової, податкової, зовнішньоекономічної і ін.)політики; – непередбачена зміна кон'юнктури внутрішнього і зовнішнього ринку; – непередбачені дії конкурентів. Служби з внутрішнього контролю та управління ризиками не створено. Менеджмент приймає рішення з мінімазації ризиків, спираючись на власні знання та досвід, та застосовуючи наявні ресурси.
Посилання на власний кодекс корпоративного управління, яким керується емітент Товариство в своїй діяльності не керується власним кодексом корпоративного управління. Відповідно до вимог чинного законодавства України, Товариство не зобов’язане мати власний кодекс корпоративного управління. Ст.33 Закону України «Про акціонерні товариства» питання затвердження принципів (кодексу) корпоративного управління товариства віднесено до виключної компетенції загальних зборів акціонерів. Загальними зборами акціонерів ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НІЖИНСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА» кодекс корпоративного управління не затверджувався. У зв’язку з цим, посилання на власний кодекс корпоративного управління, яким керується емітент, не наводиться.
Посилання на кодекс корпоративного управління фондової біржі, об'єднання юридичних осіб або інший кодекс корпоративного управління, який емітент добровільно вирішив застосовувати 1.1. Товариство не користується кодексом корпоративного управління фондової біржі, об’єднання юридичних осіб або іншим кодексом корпоративного управління. Товариством не приймалося рішення про добровільне застосування перелічених кодексів. Крім того, акції ПрАТ «Ніжинська меблева фабрика» на фондових біржах не торгуються, Товариство не є членом будь-якого об’єднання юридичних осіб. У зв’язку з цим, посилання на зазначені в цьому пункті кодекси не наводяться.
Посилання на всю відповідну інформацію про практику корпоративного управління, застосовувану понад визначені законодавством вимоги 1.2. Посилання на всю відповідну інформацію про практику корпоративного управління, застосовану понад визначені законодавством вимоги: принципи корпоративного управління, що застосовуються Товариством в своїй діяльності, визначені чинним законодавством України та Статутом, який розміщений за посиланням www.nizhyn-meb.pat.ua. Будь-яка інша практика корпоративного управління не застосовується.
У разі якщо емітент відхиляється від положень кодексу корпоративного управління, зазначеного в абзацах другому або третьому пункту 1 цієї частини, надайте пояснення, від яких частин кодексу корпоративного управління такий емітент відхиляється і причини таких відхилень. У разі якщо емітент прийняв рішення не застосовувати деякі положення кодексу корпоративного управління, зазначеного в абзацах другому або третьому пункту 1 цієї частини, обґрунтуйте причини таких дій Інформація щодо відхилень від положень кодексу корпоративного управління не наводиться, оскільки Товариство не має власного кодексу корпоративного управління та користується кодексами корпоративного управління інших підприємств, установ, організацій.
Інформація про наглядову раду та виконавчий орган емітента Відповідно до чинної редакції Статуту Товариства, НАГЛЯДОВА РАДА Товариства єорганом, що здійснює захист прав акціонерів Товариства, і в межах компетенції, визначеної Статутом та чиним законодавством України, контролює та регулює діяльність виконавчого органу. Наглядова загальними рада обирається зборами у кількості 3 членів строком на 3 роки. До складу Наглядової ради входять Голова наглядової ради та два члени наглядової ради. Рішення щодо обрання членів наглядової ради приймається загальними зборами простою більшістю голосів акціонерів, які зареєструвалися для участі у загальних зборах та є власниками голосуючих з цього питання акцій. Голова наглядової ради Товариства обирається членами наглядової ради з їх числа простою більшістю голосів від кількісного складу наглядової ради. Наглядова рада має право в будь-який час переобрати голову наглядової ради. Персональний склад наглядової ради Прізвище, ім'я, по батькові Посада Незалежний член Так* Ні* Береговий Дмитро Костянтинович Голова наглядової ради Х Шавро Камілія Ваславівна Член наглядової ради Х Нікітко Іван Андрійович Член наглядової ради Х Склад виконавчого органу Функціональні обов’язки Директор Директор здійснює оперативне керівництво діяльністю Товариства Опис - представляє інтереси товариства в установах, підприємствах, організаціях в Україні та за її межами; - укладає угоди, контракти та інші правові акти від імені Товариства; - розпоряджається відповідно до Статуту і чинного законодавства України майном, цінними паперами та коштами Товариства; - від імені Товариства видає довіреності; - відкриває в кредитних установах поточні, валютні та інші рахунки Товариства; - видає накази в межах своєї компетенції; - затверджує ціни та тарифи на послуги Товариства; - приймає рішення про відрядження працівників Товариства, у тому числі за кордон; - забезпечує дотримання норм чинного законодавства України про працю, правил внутрішнього трудового розпорядку; - укладає від імені Товариства контракти та трудові договори, угоди з працівниками; - приймає рішення про пред’явлення претензій та позовів від імені Товариства; - затверджує перелік відомостей, що становить комерційну таємницю Товариства; - приймає на роботу та звільняє з роботи працівників(за виключенням посадових осіб Товариства, що обираються Загальними Зборами або Наглядовою Радою), застосовує засоби заохочення та накладає стягнення; - визначає умови оплати праці працівників; - затверджує штатний розклад Товариства(його відокремлених структурних підрозділів); - без довіреності представляє інтереси Товариства в органах державної влади та управління, в суді та господарському суді, інших державних органах і громадських організаціях.
Порядок призначення та звільнення посадових осіб емітента. Інформація про будь-які винагороди або компенсації, які мають бути виплачені посадовим особам емітента в разі їх звільнення Згідно з п.7.1 Статуту, посадові особи органів Товариства-Голова та члени наглядової ради, Директор Товариства. Відповідно до п.7.36 та 7.3.7 Статуту,. Наглядова рада обирається загальними зборами у кількості 3 членів строком на 3 роки. До складу Наглядової ради входять Голова наглядової ради та два члени наглядової ради. Кількісний склад наглядової ради встановлюється загальними зборами. Рішення щодо обрання членів наглядової ради приймається загальними зборами простою більшістю голосів акціонерів, які зареєструвалися для участі у загальних зборах та є власниками голосуючих з цього питання акцій.Голова наглядової ради Товариства обирається членами наглядової ради з їх числа простою більшістю голосів від кількісного складу наглядової ради. Наглядова рада має право в будь-який час переобрати голову наглядової ради. Прийняття рішення про припинення повноважень членів наглядової ради належить до виключної компетенції загальних збрів акціонерів (п.7.3.23 Статуту). Відповідно до п.7.3.25 Статуту, без рішення загальних зборів повноваження члена наглядової ради припиняються: 1) за його бажанням за умови письмового повідомлення про це Товариства за два тижні; 2) в разі неможливості виконання обов’язків члена наглядової ради за станом здоров’я; 3) в разі набрання законної сили вироком чи рішення суду, яким його засуджено до покарання, що виключає можливість виконання обов’язків члена наглядової ради; 4)в разі смерті, визнання його недієздатним, обмежено дієздатним, безвісно відсутнім, померлим; 5) у разі отримання Товариством письмового повідомлення про зміну члена наглядової ради, який є представником акціонера. Відповідно до п.7.4.1 Статуту, Директор Товариства є одноосібним виконавчим органом, який в межах компетенції, визначеної Статутом та чинним законодавством, здійснює управління поточною Діяльністю Товариства. Повноваження Директора припиняються: за рішенням Наглядової Ради; при звільненні з Товариства; у випадках, передбачених контрактом з ним(п.7.4.3Статуту).
Повноваження посадових осіб емітента НАГЛЯДОВА РАДА(п.4.9, п. 4.9.1, п 4.9.2 Положення про наглядову раду,п.7.3.21Статуту): Члени наглядової ради мають право: 1. затвердження в межах своєї компетенції положень, якими регулюються питання, пов’язані з діяльністю Товариства, крім тих, що затверджуються Загальними зборами; 2. затвердження проекту порядку денного та порядку денного Загальних зборів, прийняття рішення про дату їх проведення та про спосіб повідомлення акціонерів про проведення Загальних зборів акціонерів, прийняття рішення про включення пропозицій до проекту порядку денного, крім скликання акціонерами позачергових Загальних зборів; .3. прийняття рішення про проведення річних та позачергових Загальних зборів; .4. прийняття рішення про продаж раніше викуплених Товариством акцій; .5. прийняття рішення про розміщення Товариством інших цінних паперів, крім акцій, в тому числі, облігацій; 6. прийняття рішення про викуп розміщених Товариством інших, крім акцій, цінних паперів; 7. затвердження ринкової вартості майна у випадках, передбачених чинним законодавством України; 8. обрання і припинення повноважень Директора; 9. затвердження умов контрактів, які укладатимуться з Директором; 10. прийняття рішення про відсторонення Директора від здійснення повноважень та обрання особи, яка тимчасово здійснює повноваження Директора; 11. обрання та припинення повноважень голови і членів інших органів Товариства; 12. призначення реєстраційної комісії Загальних зборів; 13. обрання аудитора Товариства та визначення умов договору, що укладатиметься з ним, встановлення розміру оплати його послуг; 14. визначення дати складання переліку осіб, які мають право на отримання дивідендів, порядку та строки виплати дивідендів у межах граничного строку, визначеного чинним законодавством України; 15. визначення дати складання переліку акціонерів, які мають бути повідомлені про проведення Загальних зборів; 16. вирішення питань про участь Товариства у промислово-фінансових групах та інших об’єднаннях (асоціаціях), про заснування (створення), участь у заснуванні (створенні) та припинення (реорганізацію, ліквідацію) інших юридичних осіб, про здійснення Товариством внесків до статутних капіталів юридичних осіб, про затвердження статутів (інших установчих документів) юридичних осіб, частками (акціями, паями) у статутному капіталі яких володіє Товариство, про продаж часток (акцій, паїв) у статутному капіталі юридичних осіб, якими володіє Товариство; 17. прийняття рішення про обрання оцінювача майна Товариства та затвердження умов договору, що укладатиметься з ним, встановлення розміру оплати його послуг; 18. прийняття рішення про обрання (зміну) депозитарної установи, яка надає Товариству додаткові послуги; затвердження умов договору, що укладатиметься з нею, погодження розміру оплати її послуг; 19. надсилання пропозицій акціонерам про придбання належних їм простих акцій особою (особами, що діють спільно), яка придбала контрольний пакет акцій; 20. прийняття рішень про надання згоди на вчинення значних правочинів та правочинів, щодо вчинення яких є заінтересованість, у випадках, передбачених чинним законодавством України; 21. створення, реорганізація та ліквідація дочірніх підприємств, затвердження їх статутів; 22. створення та ліквідація філій, дирекцій, управлінь, відділень, представництв та інших відокремлених структурних підрозділів, затвердження їх положень; 23. організація роботи структурних підрозділів товариства, затвердження інструкцій та положень, що регламентують їх роботу; 24. вирішення питань, передбачених законодавством України, в разі злиття, приєднання, поділу, виділу або перетворення Товариства; 25. визначення ймовірності визнання Товариства неплатоспроможним внаслідок прийняття ним на себе зобов’язань або їх виконання, у тому числі внаслідок виплати дивідендів або викупу акцій. 26. прийняття рішення про зміну місцезнаходження Товариства 27. вирішення інших питань, що можуть бути віднесені до виключної компетенції Наглядової ради чинним законодавством України та Загальними зборами.
Інформація аудитора щодо звіту про корпоративне управління 3. Модифікована аудиторська думка щодо звіту про корпоративне управління. Ми вважаємо, що отримали достатні та прийнятні аудиторські докази для висловлення нашої думки відносно питань корпоративного управління, які потребували перевірки та питань, за результатами розкриття яких необхідно висловити аудиторську думку. Ми вважаємо, що отримані нами аудиторські докази є достатніми і прийнятними для використання їх як основи для нашої думки. Ми висловлюємо модифіковану аудиторську думку із застереженням. Підставами для висловлення модифікованої аудиторської думки можливий вплив питань, про які йдеться мова в попередніх параграфах та питань, які могли бути не висвітлені у звіті, та інша інформація, що тим чи іншим чином була недоступна аудитору. Звіт про корпоративне управління ПрАТ «Ніжинська меблева фабрика» в цілому достовірно відображає в суттєвих аспектах стан корпоративного управління в Товаристві. Основні відомості про умови договору на проведення аудиту: Договір № 20/03 від 04.03.2020 року. Початок аудиту 11 березня 2020 року, кінець – 15 березня 2020 року. Основні відомості про аудиторську фірму Повна назва: Товариство з обмеженою відповідальністю «Аудиторська фірма «Порада»; Код ЄДРПОУ: 22820910; Свідоцтво АПУ про включення до реєстру суб'єктів аудиторської діяльності № 2679, виданого на підставі рішення Аудиторської палати України від 23.02.2001 року № 99; дійсне до 26.11.2020 року; Місцезнаходження: м. Чернігів-5, вул. Котляревського, 4, кв. 132; Директор ТОВ «АФ «Порада» аудитор, Гаркавий І.В. (Сертифiкат аудитора Серiя А №002679 виданий 05.10.1995 р. на підставі рішення АПУ № 36. Дата аудиторського звіту « 15 » березня 2020 року № 02